.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافران نووزي در مازندران بيمه مي‌شوند
بيمه سفر از جمله اقدامات ابتکاري ستاد تسهيلات نوروزي 87 است و گردشگران مي توانند با پرداخت 600 تومان خود و خانواده خود را در مقابل خطرات احتمالي از قبيل آسيبهاي جزئي، سرقت و ...
مسافران نووزي در مازندران بيمه مي‌شوند

ميهمانان مازندران براي جبران خسارات ناشي از اقامت از قبيل آسيبهاي جزئي، سرقت و ... با پرداخت 600 تومان تا سقف دو ميليون ريال بيمه مي شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، استاندار مازندران صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد تسهيلات سفر و توسعه گردشگري استان در ساري گفت: بيمه سفر از جمله اقدامات ابتکاري ستاد تسهيلات نوروزي 87 است و گردشگران مي توانند با پرداخت 600 تومان خود و خانواده خود را در مقابل خطرات احتمالي سفر بيمه نمايند.

ابوطالب شفقت افزود: حضور گردشگر در مازندران نيازمند آمادگي در زمينه هاي مختلفي چون امنيت، بهداشت، جاذبه هاي متعدد و جذاب، امکانات تفريحي و رفاهي مناسب و.. است که خوشبختانه مازندران در اين زمينه ها روند رو به رشدي را طي مي کند.

استاندار مازندران ياد آور شد: مازندران مختص بهار و تابستان نيست بلکه ريتم و موسيقي موجود در طبيعت منحصر به فرد آن به نحوي است که در صورت برنامه ريزي هر طيف از مخاطبي را به خود جلب خواهد کرد.

محمد رضا شيدفر معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران و جانشين دبير ستاد تسهيلات نوروزي و توسعه گردشگري مهمترين مقوله جذب توريست را امنيت موجود در منطقه ارزيابي کرد و افزود: جذب توريست کار بسيار سختي است اما حفظ و جلب رضايت وي جهت سفر دوباره به استان دشوارتر به نظر مي رسد و در اين زمينه نيز فراهم آوردن آرامش خيال مسافران نقش اساسي خواهد داشت.

وي تاکيد کرد: همه چيز براي گذران يک سفر خوش در استان تدارک ديده شده است و گردشگران مي توانند جهت کسب اطلاعات مورد نيازشان در شهرستانها به فرمانداريها و در استان نيز به ستاد تسهيلات سفر در سازمان ميراث فرهنگي، صناتيع دستي و گردشگري مراجعه کنند.

مدير کل دفتر امور اجتماعي و جانشين ستاد تسهيلات نوروزي مازندران نيز در سخناني خاطر نشان کرد: مازندران به چهار نقطه گلوگاه تا ساري، قائم شهر تا آمل، بابلسر تا نوشهر و نوشهر تا رامسر جهت نظارت بهتر منطقه بندي شده است.

سيد يونس حسيني با اشاره به تشکيل دو کميته جديد با عنوان نظارت بر مجتمعهاي دولتي و ويلاهاي استيجاري و خصوصي افزود: هر دو روز يک بار تاسيسات گردشگري اعم از هتل، متل، هتل آپارتمان و مجتمع هاي پذيرايي بين راهي مورد بازرسي قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.